Wednesday, August 5, 2009

WOWZIERS!!!

This must be my month LOL! I just found out that I won the entire August Verve release. Can you believe it? I couldn't be more excited.

It's a good life!
Terri E.

14 comments:

Donna Baker said...

that's awesome! congratulations!!!

Stephanie said...

OMG - huge congrats - how jealous am I? (VERY!!) lol

Hugs
Steph x

Crafty Creations said...

Congrats!!! THat is totally outstanding!!!!! Maria

Randee E said...

Congrats Terri! YOu always leave such sweet comments. I'm so happy for you :0)

It REALLY is a good life!

Kristine said...

WOOOOHOOOO!! That's HOT! :) You must be doin' the happy dance or SOMETHIN'?!! LOL. I sure would be. Well, have fun with all your new goodies! :)

Kristine said...

Hey...maybe we can do an image swap sometime?? I'm really wanting some Christian verse sayings and have like one tiny one from SU! so... hmmmm, think about it and if there's any stamps you see on my blog (that I actually have and were gifted to me) I'd be more than happy to stamp you some! ;)

Crafty Engineering said...

Congrats on the win! That is super exciting!

Maureen said...

Wow!! You are sooooooo lucky!! How exciting!! Betcha can't wait for the new release!!

Stamping at tiffanys said...

yay!! how exciting!! do they have more challenges??

Andrea said...

You totally deserve it. Good for you. A great BIG congratulations to you. I can't wait to see all the little creations that will evolve from your prize package.

Lisa (lakind) said...

OMGosh! That's fantastic, Terri! Congrats!

KathyJ (Wattle) said...

CONGRATULATIONS!!!!! What an awesome prize!!!!!

Kay said...

Congrats on your Verve win!!!!!
Give me a yell if you need any help using those yummy stamps! ;)

Stampin' Pam said...

I saw your name and came by to say C-O-N-G-R-A-T-U-L-A-T-I-O-N-S!!!! That is SO awesome Terri. What a wonderful gift :-)